Wednesday, March 25, 2009

memaNg ceLake ar koRang

aku nk tnyer ar, korang rase dlm dunia ney korang ade member baEk tak??

ade??

btol ke ade???


bek korang pk ar sendri.....

kwn yg baek ngan kte, suke same2, sedih same2....

tp dye pulau n citer yg bukan2 pasal kte.....

ney bukan kisah aku tp membe aku....

aku dengar pun bengang......

s**l.....

aku tujukan kpade bdk klas tuh.....
jgn jd boDoh k!!!!!

korang buat cam korang ney hebat sgt ey???
pk ar....
bodoh ar.....
just pondan je buat camney...pengecut....



p/s:sowi ar aku kasar sket...aku bengang sket klau libatkan hubungan kwn2....ney membe mkn membe!!

6 comments:

  1. betol3..
    ader ker kwn baek...???
    aq pon kekadang rase camtu gak...huu

    ReplyDelete
  2. nilah saat n waktu yang paling sesuai ko baca blog aku..post kawan tu special tuk adie n abang eddy..hehe..

    ReplyDelete
  3. huhu..
    btul2...
    da pna tekene pon....
    ape pon jgn snang cye org la...
    nnt kte kne pijak...

    ReplyDelete
  4. susah nak cari kwn yg betul2 'kawan' skrg...kawan jugak buat hidup kite merane...

    ReplyDelete
  5. kenape weh?

    *add blog ak....haha

    ReplyDelete
  6. kita mahukan kawan yang baik..tapi adakah kita sendiri merupakan seorang kawan y baik?
    Kita nk kawan y boleh dipercayai tp kita ni boleh dipercayai ataupun x?
    Allah tu maha adil,biasanya ape yang kita dapat adalah pantulan kepada diri kita..
    kadang2 allah temukan kita dulu dgn kawan yang xbaik supaya pabila kita bertemu dgn y baik kita tahu untuk menghargainya..
    hidup akan lebih indah sekiranya kita dapat menerima bahawa setiap orang itu ada kelemahan dan kebaikannya..terimalah kawanmu sedanya kerana diri kita juga xsempurna..
    ps:sorry komen panjang gile..hehe..

    ReplyDelete