Tuesday, May 19, 2009

aku sudah pulang

selamat petang semua...

neway, aku mintak maaf sgt2 coz dah lame giler tak update blog neyh..bukan pe, aku bz ar ngan training hoki...seminggu kat ump pastu sambung ag kat uia...mmg penat ar... kulit pun dah bertukar warna...putih kpd gelap (putih ke aku neyh?)....ney bwu jer pas mandi...segar sket bdn...

emm...
aku nk citer sket ar perjalanan tyme training kat ump....sbnyer, team hoki la paling byk dugaan spjang minggu latihan pusat...aku pun malas nk citer coz menyakitkan hati....
ape2 sukan paling penting mst mempunyai coach...korang nk tau, team hoki mmg takde coach...mmg siot ar...seminggu training, seminggu takde coach..batang idung lgsg tak nampak... camner la ktowg nk perform...
pastu, yg wat ktowg bengang turf takde...ney sume pasal piala asia...dah la kuantan neyh takde turf, bley plak wat game kat pahang neyh...kl kan byk...g je la kat sane...nak tanak ktowg men je la kat atas padang rumput....(cam budak skola rendah)....

huh!!bengang sungguh...
nanti aku sambung la yer...nk pkai baju jap...k..chow!!

No comments:

Post a Comment