Monday, May 25, 2009

busan

selamat tengah hari...

aku skrg kat cc...
saje nk buang mase kat sini..duit ngah byk neyh..huhu..

emm...
ape la aku nk wat tyme cuti neyh...
lgsg takde pengisian...
nk keje tp susah nk dpt keje...
kte nk cari keje tp owg ramai kene buang keje...
so, conclusionnyer takyah la keje..huhu...

target aku cuti ney nk besarkan badan...
sbbnyer, klau aku balek u confem kurus...
sbb tuh ramai gadis2 brtanyer kat aku ape rahsianyer..
rahsianyer adalah......RAHSIA...hehehe
ntah..aku pun tak tau...
metabolisma aku tinggi kot...

untuk pic aku kat masum tuh, aku blom upload ag..
ade sket teknikal problem yg melambatkan proses peguploadan...
so, tggu la yer..
aku bukannyer amik byk sgt pic...
mmbr aku yg amik....

emm...
result dah kuar...
pointer aku still maintain jer..
tak lepas 3.0...sob3...sedey ma...
cam malas dah nk pk pasal pointer...
yg pnting aku stdy...
btol tak??

k la to all my frenz....
wish u gud luck forthcoming sem...

No comments:

Post a Comment