Monday, October 19, 2009

troubleshooting for miCropyyy

salam dan selamat petang

hari neyh aku penuh musykil...tibe2 dapat open blogger...
coz slame neyh, aku just dpt view blog tanpa dapat menyentuhnyer..hohohoho..
sadis sungguh kisah aku neyh....

neyh kirenyer dye bg peluang kat aku kot..
nak post sumthing..huhuhu...

neway, skrg neyh aku ngah berjuang ngan rumate aku wat mini projek...
klau tgk gambarajah adalah sesimple wat tempe, tapi nk menghasilkan dpt result tuh mmg payah nk mampos...
sampai skrg aku tak tau ape yg silap..
connection ker, komponen yg bg rosak ke atau pun tak cukup wire nk sambung...

haish..tension2...
aku dah la kene pulun abes tuk subjek neyh...
test dah la fail...tambah ag projek bangang neyh....adoi....
sem neyh very tough 4 me especially...
aku tak mampu nk naekkan pointer aku yg dah tersedia rendah..huhuhu...

emm....
kpd kamoo...thanx coz bg smgat 4 me...
aku rindu,
aku sayang,
pada kamooo.....(",)

-mr virus kerunsingan-
huhuhu

No comments:

Post a Comment