Monday, June 8, 2009

sKuad 'adik' bertenaga

maybe tuah coz aku datang kot..hehehe... sbb tuh la korang menang lawan england...gurau jer... emm... aku nk ucapkan tahniah la kat team malaysia coz korang dah tunjukkan kemampuan yg sbnar kat piala dunia remaja neyh...bkn pe, aku datang dr jauh penat2, takkan nk tgk yg kalah plak kan?mst ar pulang ngan kecewa pastuh..huhu...

emm...
ok la, aku nk komen sket pasal game smlam...komen ney berdasarkan pemerhatian aku (ceh) spnjang 70 minit game...aku pun pnah maen gak hoki, just takde peluang jer nk pkai jersi mlysia..huhuhu....
ok2,
tyme first half, mmg tak dpt dinafikan team mlysia byk menyerang berbanding ngan england...aku rase, korang baek tak yah scoop bola tuh coz korang tgk la, bile korang scoop bola, yg dpt player dye gak...rugi beb...kte ney bdn pendek so baek korang maen atas padang jer... lebey selamat...first half ney korang dapt 3 pc seingat aku tp yg berjaya satu jer...ok la tuh..korang bley tajamkan lagi drag flick tuh nanti k...aku respect giler kat faizal saari coz ko bley wat drag flick...coz aku dr dulu ag tak bley2 nk wat..huhuhu...satu penghormatan ney kat ko...

masuk second half...korang dah start pancit n byk yg injured or hamstring...fitness korang dah pulun tyme first half...tp second half la byk cabaran...team kene counter...tp defend korang mmg mantap...aku ske giler tgk kaza intercept bola tyme diowng transfer bola tuh...pastu, sblah kanan plak nor hafiq ko mmg superb ar...line 25 mmg bhaya buat team kiter...coz dr situ bile2 mase jer diowang bley dpt pc...mmg diowg dpt 2 pc tyme second half...tp ok la diowg wat sampai kluar dr line...

ape pun..tahniah skali ag...hoho... ptg ney aku nk tgk ag korang maen...jgn hampakan penyokong dr luar k....

No comments:

Post a Comment