Monday, November 16, 2009

deRita seLesai

saLam dan seLamat peTang


hari ney tanggal 16 sePtember 2009, aku dah berjaya
menyelesaikan kesemua paper ngan jayanye (sbnyer gagal)...
emm...
aku bley katekan final taun neyh begitu payah buat aku..
termasuk gak rakan seperjuangan aku...
gara-gara satu subjek, yg laen sume abes..hahaha
ok, aku citerkan satu persatu sepanjang ape yg aku blaja sem neyh..
klau tanak bace, ikot korang la k...
aku just nk share je ape yg berlaku sem neyh...

sem neyh aku amek 16 jam kdit je..
nampak sket tp blaja cam nk mati..
4 subjek consists 3 jam kdit..
so, klau gred aku rendah utk subjek 3 jam kdit neyh,
peratus utk pointer turun adalah tinggi...
sbb ade 2 subjek je yg 2 jam kdit...
english ngan engineering lab...

sem ney aku begitu teruk skali...
aku jd cam malas gile..
tak tau nape..
bukan terlalu rajen, tp bile nk start stdy,
otak aku trus blur n perasaan nk tdo begitu tinggi...
ngan beberapa masalah dalaman ag..
aiyaa...
sampai bile aku nk cam neyh...
mmg terlalu saket..huhuhu...
tuHan, toLonglah haMba-Mu ini....

aku paling frust tyme paper miCropy...
bukan aku taK stdy..tp satu bende aku tak paham..
nk arapkan test?due2 test aku fail k!
takde bende nk dinilai utk selamatkan aku dr kegagalan..huhu..
projek plak tah pape...jadik n tak jd jer
pergh..trok ar...seb baek dah lepas..huhu

tyme paper eMt lak, aku ade gak tak dpt jwb..
nk score A, tp rase cam tak dpt jer...
jwb mengarot...
tah bende yg aku jwb...huhuhu..
takpe la...yg penting ok dr micRopy..

emmm....
aku sbnarnye still ragu-ragu..
betul ke yg aku dpt join trip neyh?
huhuhu...
rase cam tak percaye gak...
ye la...cam rezeki tuh dtg secara tibe2...
mmg tak sangka...
pas paper, aku check memo...
kluar result untk lawatan oversea...
name aku terseNarai...
destinasi??
aku akan pergi ke meSir tak lame ag..huhuhu...
aLhamdulillah...
tak sia-sia usaha aku nk mencube...
akhirnya dpt gak...
aku gak nk ucapKan tahniah kat member aku ag due owg..
yg same umah ngan aku, bAnchaa...
dye akan fly ke uS..
kwn sekelas yg laen,aFnan..
afnan plak kene g koRea...
pergh..mmg best sgt diowg neyh..
aku je kat tmpat panas...huhuhu...
tp takpe..
tu sume bakal jd kenangan aku nanti...

k la kawan2...
hari pun dah maghrib neyh..
aku nk mandi dulu...
wokey..
chow!

1 comment:

  1. wah...
    tahniah....
    bestnyer ko dapat gak g oversea...
    tp best lg kot member ko dpt g korea...

    ReplyDelete