Wednesday, November 18, 2009

seDikit kecewa

saLam dan seLamat petang

hari ney ujan spt biase..
tp tak lebat mane...
just duk kat bilek...korek idung...golek2 atas katil...
emm....
ramai dah member aku dah balik...
yg stay neyh saje nk ngade2 kat ump (tmasuk aku)...
pe ek aku nk tulis...
oh yer, aku bwu je pas check micropy aku...
pergh..aku rase...
peluang aku nk repeat paper neyh mmg tinggi...
giler ar...carry mark aku tak lepas 30 ag..
hohohoh...
final jgn harap nk dpt 50..mmg hampeh!
aku just dpt tau yg 25 owg fail sbjek neyh...
maybe termasuk aku...huhuhu...
aku dpt rasekan jer...
tp yer kot...
huhuhu..sadis sungguh sem neyh...
emmm...
nape la semakin hari semakin sunyi..
maybe prasaan aku je kot..
tp ye la...siyes..
dah tak cam dulu ag...
huhu..biarla...malas nk ingat ag...
emm..
k la....
aku nk melepakkan diri...
letih sungguh..huhu

No comments:

Post a Comment