Saturday, December 12, 2009

ape aku nk taip ek

salam dan selamat petang

emm...skrg aku takde idea nk tulis pasal pe dlm blog neyh coz sume idea penulisan aku dah dicurahkan dlm blog kelab ktowg....sbnyer, aku berenam yg terdiri dr kwn² kg aku dah ade blog sndri...so, blog neyh dah mule kureng aktif..huhuhu..tp aku akn sedaya upaya utk menulis sebaek mungkin...so, korang bley enjoy ur reading k...

sok aku dah balek...so, dah mule ar aku nk kene cari bahan utk presentation nanti...penting ar mende tuh coz bwk maruah u aku n negaraku tercinta neyh...aku bkn pe, takot pak arab kat sane nanti tak paham ape yg ktowg cube sampaikan...hehehe...tp, cube itu lebih baek dr kte mgaku kalah...btol tak??

ape² citer nanti pasal kat mesir, aku akn cube utk update blog neyh...aku pegi tak lame, ade la dlm 10 hari...flight maybe 19hb neyh...so, aku rase ade klas yg aku ponteng nanti..huhuhu...

k la..aku takde ape ag...nk chow dulu..

No comments:

Post a Comment