Monday, December 7, 2009

end oF the yeAr

salam dan selamat petang

skrg neyh dah masuk bulan 12..tak sangka aku taun 2009 dah nk labuhkan tirainyer..emmm... taun 2009 ney gak byk simpan seribu kenangan buat aku..yela, mcm2 bende yg tak best blaku taun neyh..huhuhu...apekan daya, tuhan yg tentukan segala perjalanan idop aku..aku just idopkan watak sebagai hamba-Nya..

ape yg bley aku simpulkan, utk taun neyh aku rase byk perkara yg serabutkan pale otak aku neyh...start dr suatu hubungan, stdy aku n mcm2 ag...sume cam gagal...huhuhu...ape tah...takde nasib agaknyer....ermm...tp sampai skrg still rase ag prasaan tuh....aku ingat....

tp..takpe la...aku dah lupekan segalanyer...aku tanak ingat dah ape yg berlaku mase dulu2...bende yg tak bley nk undur..baek aku teruskan pejuangan aku neyh..huhuhuhu....

kpd kwn2ku yg pernah kite lalui bersama, gn toleh ke blakang ag...takde gunenyer kite menangis bende yg indah mase lalu...umo pjg ag...cita2 blom sampai...aku harap korang paham la k...

mmg betol ape yg aku katekan....taun neyh mmg tak ceria lgsg....skit pun tak...nape la aku ade kat taun neyh...huhuhuhu...dulu rase nk gile pun ade..tp aku steady je..anggap semua yg aku lalui tak pernah berlaku..aku sentiase anggap bende tuh tak wujud...huhuh..kejam..tp tulah cara aku utk lenyapkan segala yg berserabut kat kepala neyh....

hahaha..idup neyh penuh ngan warna-warni...semuanyer berlakon semata-mata..tak dpt dibezakan yg mane betul and yg mane salah...sbb semuanyer datang seiring...takde contranyer..penuh ngan tipu-tipuan...emm....i hate dis kind of people...dont break my heart with ur act...i really hate u++....but, its ok...i dont mind wut u did for me...thanx a lot...i appreatiate it..

to group clan kampung, sem dpn kite meeting ag k...byk bende yg kite nk wat...ermm... asgnment are tuh, korang dah wat lom???

k la...aku ade urusan laen nk wat...
hope, taun dpn 2010 adalah yg terbaek buat aku....

1 comment:

  1. aku dah siapkan sikit assignment tu utk bahagian aku..hahaha..weyh,promotelahh blog aku ni weyh..

    ReplyDelete