Saturday, December 5, 2009

no tiTle

salam dan selamat paGi


isniN neyh aku dah kene balek
coz arie seLase aku ade meeTing nGan owg ataSan
bwu jer dPt tau semalam..
tiket masih tak beli ag
aku rase ade kot...huhuhuh
emm...barang nk g pun tak tau ag nk bwk pe..
pakai ape yg ade je...
no idea..
adoi....
tinggal 2 hari neyh jer...
tp aku tak kesah mane...
just g jer sane...

emm
ape aku nk cite td ek?
cam ilang dah citer tuh..huhuhu...
td ade je dlm kepale..
tp dah ilang....
takpe, nanti aku ingat² balek k...

ape yg ade kat mesir ek?
ade tmpat yg best tak?
ke biase² jer?
aku tak tau ape² pasal negare tuh...
just follow da trip jer...
penuhkan seat flight..
hahahahaha...
hampeh...
tak taU kene wat ape kat sane...
lupe kan je la pasal tuh..

tak lame ag dah nak naek sem baru..
result still tak atu ag camner..
tp akn repeat kot paper microP..hehehe
mmg dah dijangka..
trok giler paper tuh...
its ok...work hard after dis...
tanak kesilapan lama berulang kembali...


******************************

**emm....
dah lame tak cntact kamo...
tak tau ape citer skrg..
harap kamo sehat and bahagia..
sbnye dah lame tak reload mxs...
cam dah tak gune ag num tuh..
emm...
still teringatkan kamo....
misz u so much

No comments:

Post a Comment